Obserwatorzy

wtorek, 16 października 2012

Godzina 23.45, 16.10.2012

Bardzo często kładę się spać dużo później. A teraz leżę w łóżku pod kołderką... czy to wina choroby? a może zmęczenia...? nie wiem. Nic mi się dzisiaj nie chciało. Wiem, że muszę odespać wesele z poprawinami. i kilka ostatnich dni. Wieczorami wracam późno albo siedzimy u mnie rozmawiając do późnej nocy i brakowało mi już takiego luźnego wieczoru tzn tylko ja muzyka i laptop :)

W tamtym roku kupiłam w biedronce śniegowce i przelatałam w nich cały rok to w tym roku też było obowiązkiem kupienie kolejnych śniegowców. I ta cena (30zł) zachęca chyba wszystkich, ponieważ ledwo udało znaleźć mi się rozmiar 36! i ogólnie dużo ich nie zostało.



A hasło na dzisiaj to "NOSZE KALOSZE" 
Bez nich w taką pogodę jak dzisiaj to ani rusz.... ciągle pada ....


Kupiłam lakier i oczywiście dopiero teraz wzięłam się za malowanie paznokci :>




Dobranoc :*

1 komentarz:

Dziękuję za pozostawienie komentarza :)