Obserwatorzy

wtorek, 12 czerwca 2012

Było idealnie...było :>

Dlaczego dni które mogłyby się nie kończyć....kończą się tak szybko? Weekend minął mi bardzo szybko..






 Wypady za miasto w kilka czasami kilkanaście osób ... to jest to co uwielbiam :)

 Kazałam ją natychmiast wypuścić i tak uczynili :)
Coraz poważniej myślę o zrobieniu prawa jazdy na motocykl ( ale już na pewno nie w tym sezonie) ... jak na razie utrzymuje 600setkę ale też ledwo... jestem niestety za niska do motocyklu... :( jakieś rady na wydłużenie nóg? :D oczywiście żartuję ale nie wiem czy jest sens, żebym podjęła robienie prawka. 

4 komentarze:

  1. Rób prawko póki masz ochotę i chęci, bo potem będziesz narzekała że nie masz :D
    A tak w ogóle, jesteś śliczna ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja nie lubię łowić ryb! Nie dość, że to tak nudne i monotonne to jeszcze szkoda mi rybek :) Prawko zrób, też miałam ochotę- nie dlatego, żeby jeździć, ale żeby spełnić swoje ambicje:)

    Przy okazji odwiedzin Twojego bloga, zapraszam Cię serdecznie na moje pierwsze rozdanie lub po prostu do odwiedzin:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawko na motocykl to świetna sprawa! rób i się nie zastanawiaj :)
    ________________________________
    www.public-reading.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza :)