Obserwatorzy

wtorek, 27 marca 2012

Clubowo :>

Tak jak w tytule weekend minął mi bardzo cluuubowo ;)
 W piątek dostałam wejściówkę do "FACE" clubu, także wybrałam się z moją dobrą koleżanką :)

Bardzo miło spędziłam czas, ponieważ podczas gdy znajomy dj DEMON puszczał muzykę spotkałam mojego znajomego fotografa :) i tak przegadaliśmy większość wieczoru :D

 Natomiast w sobotę byłam w "MIRAGE" ze znajomymi :)



 
(krótki filmik z koncertu 2 brothers on the 4 th floor)

Przez ok. dwa tygodnie nie jadłam po 19, piłam samą wodę, nie jadłam słodyczy, ograniczyłam tłuszcze i robiłam brzuszki i wiecie co schudłam. Nie wiem ile bo się nie ważyłam ale spodnie mi z tyłka spadały. Jednak nie jestem zadowolona, ponieważ chciałam żeby mi brzuszek spadł a on jest minimalnie mniejszy a spadło z reszty części ciała, więc teraz zostaje tylko przy wodzie :) a resztę sobie daruję :>



Ściskam :*

4 komentarze:

  1. śliczna z ciebie dziewczyna.. ale niektore masz dziwne zdjęcia np.na pingerze w awarcie ucieta głowa i widoczne plecy i tyłek, tak też to zdjęcie tutaj na górze. Nie odbieraj tego jako złośliwość :)

    Powodzenia w odchudzaniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie co Ty, nie odebrałam tego jako złośliwość :) Ale ucięta głowa? Jeżeli chodzi o zdjęcie wyżej to mam tylko takie, w którym tańczę :) Poza tym lubię zdjęcia, w których niekoniecznie widać twarz :)

      Usuń
  2. fajnie że się podoba, zapraszam ponownie! :- )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza :)